22 April 2009

Ikan Kelisa + Arowana perghhh..

Asssalamualaikum..Syukur ke hadrat ilahi dgn ini alhamdulillah ak berjaya menerbitkan blog utk my precious fren nih..dah lama benarnya nk wat..dok tertangguh2 ja..so to owner of this blog..i've did this 4u..lehla mperjuangkan ikan2 kelisa kita..muahahaha...

Ok guys, mr.lando ada classifiedkan ikan kelisa nih dlm mudah.com..so leh ar godek2 g carik kt sna..for this 1st entry ak story smula about this advertisement yg penah ak publish dkt sni...ak nk tlg my precious fren punya bznz nh..Dulu owner nih just bela as hobby. N skarang ada modal sket2 bulelah wt bznz dh..ni kn dh tahun 2009 kna ada kemajuan sket2 kn..bznz kcik2 pn xpa..watever skang nih nk untung just jump into bznz..konfim laku..cuma it takes times n times rite..haa back to track blog nih utk fish..fish..n fish... Jap ak attach some pic.

yellow arowana..nih bela dari kck

Start mmg just as hobi je ikan arowana yellow. Dari kecik tuh skang dh besar 1 kaki stgh..mmg dia dh syg gile dh kt yg sekor nih..xmo jual katanya..then ada la superb dia ejas2 washing2 sket pale dia utk join wt bznz ikn kelisa..so smgt pn up la bila dh kc booster sket..tnya apek kedai ikan tnya kengkawan, tnya family n akhirnya dia pn mula dgn 70 ke 63 ekor ikn kelisa silver as permulaan? hmm cnfius2..luper sbnarnya..hehe....

ikan kelisa silver..anak2 lg nh

Starting dlm 1 akuarium ja..tp besar jgk ar..org pn muat dlm akuarium tuh...tp still xda space jgk..so dia bakal wt 1 tapak lg utk wt kedai akuarium..so all akuarium n tong2 sume nti taruk sna..baru looks great kn bl org dtg nk borong..10 ekor jugak ar org kaut aitu..dpt la jgk income dlm ratus2 jgk lh. ada org beli pn ak dh bsyukor..yela nk mula bznz bkn sng kn..ada jgk yg dtg dari perlis n kulim..wah ak tgk dhsyat jgk nh..apa pn smoga murah rzki n bjaya dlm bznz nh...

silver arowana

N wat the most is ak nk tlg dia jual...so sila2 mari2 org penang kalau nk beli ikan kelisa..mcm2 ada...silver, highback, yellow n bla2...cma skang ni stok silver ja ada..yg laen2 bkl mnyusul...harga leh nego ngn owner..jgn rsw..

Ni no kontek Tokei Bos --> Mr.Lando (0174238298)
or emel pn okei jgk no hal --> frostabui@gmail.com


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...